استاجی، معصومه
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
امجدی پرور، علیرضا
تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجیگری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]
پ
پیش قدم، رضا
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
ت
تحریریان، محمدحسن
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
چ
چوبساز، یزدان
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
ح
حسن زاده، محمد
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]
حسین زاده، سمیه
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
خ
خطیب، محمد
تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه:
از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]
د
دهقان کار، ایوب
تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه:
از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]
ر
رضایی، سعید
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
ز
زندمقدم، امیر
کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]
س
ساسانی، ندا
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
سلطانیان، ناهید
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
ش
شعبانی، کریم
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
شفقی، محسن
شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]
شهیدی پور، وحید
بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]
ع
عبادی، سامان
توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]
عریضاوی، صالح
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
عزیزی، مسعود
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
علی زاده، مهین
بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]
غ
غیاثوند، فرهاد
کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]
ق
قپانچی، ضرغام
کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]
گ
گنجی، منصور
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
م
مفتون، پرویز
تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجیگری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]
میهمی، حسین
کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]
ن
نعمتی، مجید
ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]
و
وحدت، صدیقه
"اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]
ی
یاراحمدزهی، ناهید
میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]
یزدانی مقدم، مسعود
تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجیگری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]