ا

  • استاجی، معصومه شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]

  • امجدی پرور، علیرضا تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجی‌گری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]

پ

  • پیش قدم، رضا کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]

ت

  • تحریریان، محمدحسن بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]

چ

  • چوبساز، یزدان "اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]

ح

  • حسن زاده، محمد بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]

  • حسین زاده، سمیه توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

خ

  • خطیب، محمد تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه: از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]

د

  • دهقان کار، ایوب تاثیر آموزش زبان کار محور بر مهارت های تولیدی زبان آموزان انگبسی برای اهداف ویژه: از آموزش کار محور تا بررسی آراء زبان آموزان و مدرسان در خصوص دوره [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 1-28]

ر

  • رضایی، سعید کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]

ز

  • زندمقدم، امیر کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]

س

  • ساسانی، ندا میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]

  • سلطانیان، ناهید کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]

ش

  • شعبانی، کریم توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

  • شفقی، محسن شاخص ها و استانداردهای ارزیابی مدرسان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی: طراحی و روایی سنجی پرسشنامه ارزیابی مدرسان [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 147-187]

  • شهیدی پور، وحید بررسی مشکلات زبان آموزان ایرانی مقطع متوسطه و راهبردهای یادگیری آنها در فهم اصطلاحات زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 121-146]

ع

  • عبادی، سامان توجه به عناصر زبانی پیشگیرانه همراه با یا بدون برنامه ریزی پیش از فعالیت: بررسی تنوع واژگانی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 1-24]

  • عریضاوی، صالح "اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]

  • عزیزی، مسعود ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]

  • علی زاده، مهین بررسی هویت فرهنگی معلمان زبان انگلیسی در ایران در طول مدت تدریس [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 111-134]

غ

  • غیاثوند، فرهاد کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]

ق

  • قپانچی، ضرغام کمی کردن سرمایه گذاری در زبان انگلیسی: طراحی مدل و پرسش نامه در محیط ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 25-56]

گ

  • گنجی، منصور میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]

م

  • مفتون، پرویز تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجی‌گری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]

  • میهمی، حسین کاوش نیازهای زبان انگلیسی دانجویان علوم انسانی و اجتماعی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 135-164]

ن

  • نعمتی، مجید ارزشیابی پلکانی: روشی برای ترغیب زبان آموزان به کاربرد بازخوردهای اصلاحی معلم در مهارت نوشتاری [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 87-110]

و

  • وحدت، صدیقه "اما بگذار من هم صحبت کنم":بررسی الگوهای گفتاری معلمین در کلاسهای زبان انگلیسی [دوره 7، شماره 1، 1397، صفحه 57-85]

ی

  • یاراحمدزهی، ناهید میزان آگاهی دانشجویان رشته زبان انگلیسی از راهبردهای فراشناختی درک مطلب: تمرکز برجنسیت و سطوح دانشگاهی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 91-119]

  • یزدانی مقدم، مسعود تاثیر آموزش نوشتارِ تعبیه شده در سیستم، ژانر- محور با میانجی‌گری ساختاری و مدل سویلز درعملکرد نوشتاری زبان آموزان ایرانی: یک بررسی تطبیقی [دوره 7، شماره 2، 1397، صفحه 29-59]

login